Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας δίνει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με οποιονδήποτε από τους κατωτέρω τρόπους:

– Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται χρεωστικές, προπληρωμένες και πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, Diners και Discover. Η διαδικασία πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται μέσω τραπεζικού ιδρύματος, με το οποίο συνεργαζόμαστε και το οποίο παρέχει όλα τα απαραίτητα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, θα μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που σας υποδεικνύει. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η προέγκριση της κάρτας σας με δέσμευση του συνολικού τιμήματος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να μας ενημερώσετε εάν επιθυμείτε τροποποίηση του τρόπου πληρωμής ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η τηλεφωνική επικοινωνία, θα σας αποστέλλεται e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει, προκειμένου να έρθετε εσείς σε επαφή μαζί μας. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταστεί εφικτός κανείς εκ των ως άνω δύο τρόπων επικοινωνίας για χρονικό διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, τότε το αίτημά σας ακυρώνεται αυτομάτως και η εταιρεία μας θα σας αποστείλει σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. 

Δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας. Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρήση κάρτας, θα μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που σας υποδεικνύει.

-Αντικαταβολή

Σε αυτή την περίπτωση, η πληρωμή της παραγγελίας σας θα γίνει κατά την παράδοση από την εταιρεία courier κι επιβαρύνεστε με 2€ έξοδα αντικαταβολής για παραγγελίες έως 80€ σε όλη την Ελλάδα. Δεν υπάρχει επιβάρυνση αντικαταβολής για παραγγελίες άνω των 80€.

Σε περίπτωση μη παραλαβής προηγούμενης παραγγελίας, χωρίς προηγούμενη γραπτή ενημέρωση του Taiko.gr για ακύρωση της παραγγελίας σας, χάνετε τη δυνατότητα επιλογής του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής σε επόμενη παραγγελία.

-Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Εφόσον έχετε ενημερωθεί μέσω email, sms ή τηλεφωνικώς, πως όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι άμεσα διαθέσιμα, μπορείτε να προχωρήσετε στην κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς:

ALPHABANK

IBAN: GR96 0140 1840 1840 0200 2018 660
Αρ. λογαριασμού: 184002002018660
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΩ ΧΡΗΣΤΟΥ

ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR83 0172 0720 0050 7210 8695 101
Αρ. λογαριασμού: 5072108695101
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΩ ΧΡΗΣΤΟΥ

Τα έξοδα τραπεζικού εμβάσματος επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον αγοραστή και μόνο. Προς αποφυγή επιβαρύνσεων, οι καταθέσεις σε άλλη τράπεζα (π.χ. Εθνική και Eurobank), γίνονται κατόπιν συνεννόησης στέλνοντας email από τη φόρμα επικοινωνίας ( πατήστε ΕΔΩ ).

Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την κατάθεση, στέλνοντάς μας με email το καταθετήριο στο info@taiko.gr ή με κείμενο στη φόρμα επικοινωνίας https://taiko.gr/epikoinonia/, όπου θα γράφετε το όνομά σας, τον αριθμό της παραγγελίας, το συνολικό ποσό καθώς και την ημερομηνία και την τράπεζα, από την οποία κάνατε την κατάθεση. Παρακαλούμε έχετε υπόψιν, πως η κατάθεση θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 3 ημέρες από την παραγγελία, αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Η παραγγελία θεωρείται έγκυρη και ξεκινάει η προετοιμασία της από εμάς, μόνο όταν εμφανιστούν τα χρήματα στη δική μας τράπεζα. Πληρωμές από διαφορετική τράπεζα μπορεί να χρειαστούν 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες για να φανούν.