Παρακαλούμε πολύ, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τις περιγραφές, αναφορικά με τις διαστάσεις, τα υλικά και την ποιότητα των προϊόντων. Έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, για να είναι οι φωτογραφίες αντιπροσωπευτικές των προϊόντων. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η απεικόνιση οποιουδήποτε χρώματος και υλικού θα είναι απόλυτα ακριβής στην οθόνη του υπολογιστή σας .
Επιστροφές/αλλαγές προϊόντων γίνονται το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας (βάσει του αποδεικτικού της courier).Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ αλλαγής με άλλο είδος ή επιστροφής χρημάτων.
Όροι και προϋποθέσεις επιστροφών/αλλαγών
-
- Οι επιστροφές και οι αλλαγές γίνονται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας από τον πελάτη (βάσει του αποδεικτικού της εταιρείας courier) και τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα (π.χ. απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
- Να μην ανήκει στην κατηγορία των προϊόντων με την ένδειξη “δεν επιστρέφεται”.
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, τροποποιηθεί, φθαρεί, γυαλιστεί ή υποστεί οποιαδήποτε διαδικασία καθαρισμού.
- Να μην έχει προκληθεί φθορά κατά το άνοιγμα της συσκευασίας ή λόγω κακής χρήσης του προϊόντος (συστήνουμε κατά την παραλαβή του προϊόντος από την courier και πριν από το άνοιγμα της συσκευασίας, να τραβήξετε φωτογραφίες, εάν διαπιστώσετε εμφανείς αλλοιώσεις του πακέτου και να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να αποδοθούν οι σχετικές ευθύνες.
Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδειχθεί, ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος, ακόμα και αν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
Το Taiko.gr διατηρεί το δικαίωμα, οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική των επιστροφών, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα.
Οδηγίες για την επιστροφή
Για να επιστρέψετε την αγορά σας, απλά ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες και βεβαιωθείτε ότι θα λάβουμε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
-
- Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής (πατήστε εδώ) για να μας σταλεί το αντίστοιχο email στο info@taiko.gr και να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία.
2.Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί (προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του) κι επισυνάψτε την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ (δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής, αντικαταβολής και χρεώσεων τραπεζικών εμβασμάτων της αρχικής παραγγελίας)
Το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων αντιστοιχεί στην τρέχουσα αξία των προϊόντων μείον τα έξοδα επιστροφής και συγκεκριμένα:
για Ελλάδα
- έξοδα 5.00 € (αφορά τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής) με ACS ή ΕΛΤΑ και χρέωση παραλήπτη (δική μας) με κωδικό που θα σας στείλουμε με μήνυμα
- έξοδα 2.00 € (αφορά τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής) με Box Now μέσω του αντίστοιχου link (πατήστε εδώ https://taiko.gr/epistrofes-proionton-me-tin-box-now/)
για Κύπρο (ισχύουν οι γενικοί όροι/οδηγίες επιστροφών και οι χρεώσεις των τραπεζικών συναλλαγών λόγω εξωτερικού επιβαρύνουν τον πελάτη)
- έξοδα 10.00 € (αφορά τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής) με ΕΛΤΑ FPC και χρέωση παραλήπτη (δική μας) με κωδικό που θα σας στείλουμε με μήνυμα
- έξοδα 10.00 € (αφορά τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής) με Box Now μέσω του αντίστοιχου link (πατήστε εδώ https://taiko.gr/epistrofes-proionton-me-tin-box-now/)
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να στείλετε το δέμα με διαφορετική εταιρεία, αναλαμβάνετε εξ’ ολοκλήρου τα έξοδα αποστολής, διαφορετικά δεν θα παραλάβουμε το δέμα σας και θα επιστραφεί σε εσάς.
Το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων θα κατατεθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών, αφού παραλάβουμε το δέμα της επιστροφής, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε. Επίσης θα χρειαστεί να μας δώσετε το IBAN, το όνομα δικαιούχου και την τράπεζα του λογαριασμού που επιθυμείτε να κάνουμε την επιστροφή των χρημάτων. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα σας σταλεί το αποδεικτικό της συναλλαγής.
ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΠΡΟΪΟΝ (αντικατάσταση του ίδιου προϊόντος σε χρώμα/υλικό/διαστάσεις ή αλλαγή με διαφορετικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας)
Τα προϊόντα που επιλέξατε για αλλαγή/νέα παραγγελία, θα τιμολογηθούν με τις τιμές και τις εκπτώσεις, που ισχύουν στο eshop την ημέρα της αποστολής της επιστροφής. Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
- Επιστροφές προϊόντων με Box Now: επιστρέφεται μόνο η αξία των προϊόντων και ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος των μεταφορικών της Box Now κατά την επιστροφή τους (https://steiledema.boxnow.gr/home)
- Επιστροφές/αλλαγές προϊόντων με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier (ΕΛΤΑ Α.Ε. ή Acs courier) και χρέωση παραλήπτη (δική μας): ισχύουν χρεώσεις αλλαγής προϊόντων (αφορούν τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής) ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας (χερσαία Ελλάδα,νησιά, δυσπρόσιτες περιοχές) εφόσον επιλέξετε μία από τις πιο πάνω εταιρείες. Σ΄ αυτή την περίπτωση σας ενημερώνουμε με email/viber/sms/τηλεφωνικά για το ακριβές ποσό της επιβάρυνσής σας και τη διαδικασία της επιστροφής.
- Επιστροφές/αλλαγές προϊόντων με courier της επιλογής σας (εκτός από τις πιο πάνω εταιρείες): αναλαμβάνετε εξ’ ολοκλήρου τα έξοδα αποστολής, διαφορετικά δε θα παραλάβουμε το δέμα σας και θα επιστραφεί σε εσάς. Με όποιο τρόπο κι αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη της courier με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δε λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.
ΛΑΘΟΣ / ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ (δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον χρεώσεις)
Στην περίπτωση κατά την οποία, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Taiko.gr, είτε απεστάλησαν ελαττωματικά / λάθος προϊόντα, είτε τα προϊόντα υπέστησαν φθορές κατά τη μεταφορά τους, τότε το Taiko.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη:
-της αντικατάστασης με νέο ίδιο (εφόσον είναι διαθέσιμο) ή με κάποιο άλλο προϊόν ίσης/μεγαλύτερης αξίας, εφόσον το επιθυμείτε
-της επιστροφής χρημάτων, οπότε θα καταθέσει και το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης, που θα μας υποδειχθεί ( πατήστε ΕΔΩ )
Προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και αφόρετο, θα πρέπει να μας αποστείλετε μέσω email / messenger / viber φωτογραφίες του προϊόντος εντός 24 ωρών, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι δυνατό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από την εταιρεία μας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν, χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του, επιπροσθέτως όσων προκύψουν, καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του.
Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό, επίσης σε άριστη κατάσταση, καθώς και των εντύπων που το συνοδεύουν.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΩΡΩΝ
Αν έχετε λάβει ένα δώρο από το Taiko.gr κι επιθυμείτε να το επιστρέψετε, πατήστε εδώ.
Σημειώστε πως τα δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με είδη ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Παροχή πιστωτικού υπολοίπου δεν ισχύει.
Ακύρωση Παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις :
-
- πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία και κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να διακόψετε αυτόματα την παραγγελία σας
-
- εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές μέρες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία που θα βρείτε στη φόρμα επικοινωνίας (ΕΔΩ) και η παραγγελία σας θα ακυρωθεί από εμάς.