Παρακαλούμε πολύ, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τις περιγραφές, αναφορικά με τις διαστάσεις, τα υλικά και την ποιότητα των προϊόντων. Έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, για να είναι οι φωτογραφίες αντιπροσωπευτικές των προϊόντων. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η απεικόνιση οποιουδήποτε χρώματος και υλικού θα είναι απόλυτα ακριβής στην οθόνη του υπολογιστή σας .

Επιστροφές / αλλαγές προϊόντων γίνονται το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας (βάσει του αποδεικτικού της courier).Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ αλλαγής με άλλο είδος ή επιστροφής χρημάτων.

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΑΛΛΑΓΩΝ

    • Οι επιστροφές και οι αλλαγές γίνονται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας από τον πελάτη (βάσει του αποδεικτικού της εταιρείας courier).
    • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, τροποποιηθεί, φθαρεί, γυαλιστεί ή υποστεί οποιαδήποτε διαδικασία καθαρισμού και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

    • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, τροποποιηθεί, φθαρεί, γυαλιστεί ή υποστεί οποιαδήποτε διαδικασία καθαρισμού.

    • Να μην ανήκει στην κατηγορία των προϊόντων με την ένδειξη “δεν επιστρέφεται”.

    • Να μην έχει προκληθεί φθορά κατά το άνοιγμα της συσκευασίας ή λόγω κακής χρήσης του προϊόντος (συστήνουμε κατά την παραλαβή του προϊόντος από την courier και πριν από το άνοιγμα της συσκευασίας, να τραβήξετε φωτογραφίες, εάν διαπιστώσετε εμφανείς αλλοιώσεις του πακέτου και να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να αποδοθούν οι σχετικές ευθύνες).
    • Συμπλήρωση φόρμας επιστροφής ( πατήστε ΕΔΩ).

Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδειχθεί, ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος, ακόμα και αν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Το taiko.gr διατηρεί το δικαίωμα, οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική των επιστροφών, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα.

Οδηγίες για την επιστροφή 

Για να επιστρέψετε την αγορά σας, απλά ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες και βεβαιωθείτε ότι θα λάβουμε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

    1. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής ( πατήστε εδώ ).

     2.Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί (προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του) και επισυνάψτε την απόδειξη αγοράς.

     3.Στείλτε το πακέτο με την courier. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην             αποθήκη μας.

  1.  

Ωστόσο, με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη της Courier με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.

  • ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΠΡΟΪΟΝ  (επιβαρύνεστε με επιπλέον χρεώσεις )
     Αντικατάσταση του ίδιου προϊόντος σε χρώμα / υλικό / διαστάσεις ή αλλαγή με διαφορετικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Τα προϊόντα που επιλέξατε για αλλαγή / παραγγελία, θα τιμολογηθούν με τις τιμές και τις εκπτώσεις, που ισχύουν στο eshop την ημέρα της αποστολής της επιστροφής. Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Χρεώσεις αλλαγής προϊόντων (ισχύουν για τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier και με σημείωση στο δέμα “χρέωση παραλήπτη”) :

Σε περίπτωση που επιλέξετε να καταβάλλετε το κόστος των μεταφορικών με άμεση τραπεζική κατάθεση, τότε δεν επιβαρύνεστε το κόστος της αντικαταβολής. Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να καταβάλλετε τα έξοδα αποστολής με άμεση τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

ALPHABANK

IBAN: GR96 0140 1840 1840 0200 2018 660
Αρ. λογαριασμού: 184002002018660
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΩ ΧΡΗΣΤΟΥ

ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR83 0172 0720 0050 7210 8695 101
Αρ. λογαριασμού: 5072108695101
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΩ ΧΡΗΣΤΟΥ

Τα έξοδα τραπεζικού εμβάσματος επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον αγοραστή.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή με οποιαδήποτε εταιρεία courier της επιλογή σας με δική σας χρέωση κι ευθύνη για την ασφαλή μεταφορά του.

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ (επιβαρύνεστε με επιπλέον χρεώσεις)   

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής ,αντικαταβολής και χρεώσεων τραπεζικών εμβασμάτων της αρχικής παραγγελίας.

Σ’ αυτήν την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με 5€ (ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής και ύψους αρχικής παραγγελίας) τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.

Η επιστροφή των χρημάτων σας μπορεί να γίνει ως εξής: (πατήστε ΕΔΩ)

• στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, εάν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής
• στον τραπεζικό λογαριασμό, που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής, σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες. Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα, το έμβασμα το επιβαρύνεται ο δικαιούχος (πελάτης ) και όχι ο καταθέτης (taiko.gr)
• σε λογαριασμό paypal

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 10 ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας.

  • ΛΑΘΟΣ / ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ  (δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον χρεώσεις)

Στην περίπτωση κατά την οποία, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του taiko.gr, είτε απεστάλησαν ελαττωματικά / λάθος προϊόντα, είτε τα προϊόντα υπέστησαν φθορές κατά τη μεταφορά τους, τότε το taiko.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη:
-της αντικατάστασης με νέο ίδιο (εφόσον είναι διαθέσιμο) ή με κάποιο άλλο προϊόν ίσης/μεγαλύτερης αξίας, εφόσον το επιθυμείτε
-της επιστροφής χρημάτων, οπότε θα καταθέσει και το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης, που θα μας υποδειχθεί ( πατήστε ΕΔΩ )

Προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και αφόρετο, θα πρέπει να μας αποστείλετε μέσω email / messenger / viber φωτογραφίες του προϊόντος εντός 24 ωρών, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι δυνατό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από την εταιρεία μας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν, χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του, επιπροσθέτως όσων προκύψουν, καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του.

Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό, επίσης σε άριστη κατάσταση, καθώς και των εντύπων που το συνοδεύουν.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΩΡΩΝ

Αν έχετε λάβει ένα δώρο από το taiko.gr κι επιθυμείτε να το επιστρέψετε, (πατήστε ΕΔΩ)
Σημειώστε πως τα δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με είδη ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Παροχή πιστωτικού υπολοίπου δεν ισχύει.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις :

    • πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία και κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να διακόψετε αυτόματα την παραγγελία σας

    • εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές μέρες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία που θα βρείτε στη φόρμα επικοινωνίας (ΕΔΩ) και η παραγγελία σας θα ακυρωθεί από εμάς.